، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

مهدی و علیسان امیدهای زندگیم

جایی که عشق هست، زندگی هست

مادر فرشته ای برای کودک

1392/2/11 9:08
144 بازدید
اشتراک گذاری

کود کی که آماد ه تولد بودنز د خدارفت واز اوپر سید می گویند فر د اشمامر ابه زمین می فر ستید امامن به این کوچکی وبد ون کمکی چگونه می توانم بر ای زند گی به آنجابر وم؟

خداوندپاسخ د اد :در میان تعد ادبسیار ی ازفر شتگان من یکی ر ابر ای تو د ر نظر گر فته ام اواز تونگهدار ی خواهد کر د .

اماکود ک هنوزاطمینان ند اشت که می خواهد بر ود یانه:امااینجاد ربهشت من هیچ کار ی جزخند ید ن وآوازخواندن ند ار م واین هابر ای شاد ی من کافی هستند .

خد اوند لبخند زد :فر شته تو بر ایت آوازخواهد خواند وهرر وزبه تولبخند خواهد زدتوعشق اورااحساس خواهی کر د وشاد خواهی شد .

کود ک اد امه داد:من چگونه می توانم بفهم مر د م چه می گویند وقتی زبان آنهار انمی د انم؟...

خد اوند اور انوازش کر د وگفت:فر شته توزیباتر ین وشیر ین تر ین واژه هایی ر اکه ممکن است بشنوی در گوش توزمزمه خواهد کر دوباد قت وصبور ی به تو یاد خواهد دادکه چگونه صحبت کنی.

کود ک بانار احتی گفت:وقتی میخواهم باشماصحبت کنم چه کنم؟

اماخد اوند به این سوال هم پاسخ داد:فرشته ات د ست هایت ر اد رکنار هم قر ار خواهد د ادوبه تویاد می دهد که چگونه دعاکنی.

کود ک سر ش ر ابر گر دانیدوپر سید:شنیده ام که د ر زمین انسان های بد ی هم زند گی می کنند چه کسی ازمن محافظت خواهد کر د؟فر شته ات ازتومواظبت خواهد کر د حتی اگربه قیمت جانش تمام شود .

کود ک بانگر انی اد امه د اد:امامن همیشه به این د لیل که دیگر نمی توانم شمار اببینم نار احت خواهم بود.

خداوند لبخند زدوگفت:فر شته ات همیشه د ر بار ه من باتوصحبت خواهدکر د وبه تور اه بازگشت نزد من راخواهد آموخت گر چه من همیشه در کنار توخواهم بود .

در آن هنگام بهشت آر ام بوداماصد اهایی اززمین شنیده می شد.

کود ک فهمیدکه به زود ی بایدسفر ش ر اآغازکند.اوبه آر امی یک سوال دیگر ازخد اوند پر سید:خدایا!اگر من باید همین حالابر وم پس لطفانام فر شته ام ر ابه من بگویید .

خداوند شانه ی اورانواز ش کر دوپاسخ داد:نام فر شته ات اهمیتی نداردمی توانی مادر صدایش کنی.

نوشته شده توسط باباجون ومامان جون در ر وزچهار شنبه ١١/٢/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:05
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم