، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

مهدی و علیسان امیدهای زندگیم

جایی که عشق هست، زندگی هست

بدون عنوان

1392/2/23 17:18
125 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

              نهمین سالگرد یکی شد نمون مبار ک

همسر خوبم باوجودپر مهرت ونگاه گرمت دنیایی ازپاکی وصفابرایم به

ارمغان آوردی.

خوب من برای توصیف مهربانی هایت واژه هایاری نمیدهندچراکه توخود قاموس مهر بانی هستی.

ومن خوشحالم که سالی دیگر برعمر زندگی مشترکمان افزوده شد .

وجود نازنین توبهانه ی زیستن است.

توزیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

عاشقانه وبی نهایت د وستت دارم بیش ازآنچه تصور کنی...

          قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

      کمی باچشم هایم عشق بازی کن اثردارد

      خدااینجاست ازاحساس پاک دل خبردارد

     ببین تنهادلیل بودن آر امش این است

     که می دانم خداازمن هوای همسرم رابیشتر دارد

عصر که مشغول تدارک جشن الفبای مهدی بودم باکیک زیباسوپرایزشدم (آخه امسال نماینده کلاس اول بودم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)